FANDOM

آنوبیس یکی از موجودات افسانه ای مصر است که شبیه سگ بوده و به عنوان خدای گورستان شناخته می شود و نخستین بار در قسمت ("زمانی ما خدا بودیم") نشان داده شد.

آنوبیس
510-Anubis woge

{{{Row 1 title}}}

وسن

افراد

مومیایی
کارل هارمن

حضور

زمانی ما خدا بودیم
نقشه هفت شوالیه

مشخصات ویرایش

هنگامی که آنها ووگ میکنند، بدنشان، بر خلاف بسیاری از وسن های سگسان، تقریباً کاملاً بی مو و رنگ پوستشان بژ میشود. شگفت انگیز ترین ویژگی آن ها یک پوزه دراز است که انتهایش یک بینی سگ-مانند است. شکل جمجمه آن ها به نظر می رسد بسیار بیشتر از سگسان نسبت به انسان تغییر می کند. دهان آنوبیس پر از دندانهای تیز و دندانهای نیش دراز است که به همراه پنجه های دست می تواند موجب آسیب شدید جسمی شود. یکی دیگر از جنبه های افسانه ای از ظاهر آنها، جفت گوش های بزرگ هستند، که بلند می شوند و در بالای سر قرار می گیرند.

آنوبیس ها دارای قدرت فوق العاده ای هستند و اگرچه ضعیف تر از گریم ها هستند، اما می توانند برای آنها دردسر ایجاد کنند. آنها همچنین فوق العاده چابک هستند، و قادر به جهش از یک سطح بلند به دیگری هستند و به سهولت آکروبات بازی انجام میدهند.

رفتار ویرایش

آنوبیس ها به عنوان خدایان مصری شناخته می شوند. این موجود در مصر باستان به عنوان خدای مردگان یاد می شود.

مصریان معتقد بودند اگر کسی به یک آنوبیس مومیایی شده دفن شود به خدا تبدیل می شود. بنابراین آنها هزاران برده را شکنجه دادند تا بتوانند آنوبیس را پیدا کرده در حال وویگ کامل بکشند و وی را مومیایی کنند.

بیشتر آنوبیس ها درگیر گروه بیاتی پاولی هستند که از میراث وسن ها محافظت می کنند.

آنوبیس ها بسیار سریع، قوی و نترس هستند که آنها را از سایر وسن ها متمایز می کند و حتی گریم ها را نیز در تنگنا قرار می دهند.

خاطرات یک گریم ویرایش

قاهره 11 ژوئن 1928 ... پنج روز پیش از طرف لرد هربرت عضو انجمن سلطنتی جغرافیا درخواستی فوری دریافت کردم دو نفر از کارکنان مصری نزدیک محوطه حفاری کارناک به قتل رسيدن بنا به گفته شاهدین حدس میزنم کار وسن ها بوده از قضا اینبار دوربین فیلمبرداری خودم رو همراهم آورده بودم و برای همین تونستم از بعضی از مراحل تحقیقاتم فیلمبرداری کنم.
بعد از اینکه کمی تهدیدش کردم اون آنوبیس اعتراف کرد که عضو بیاتی پاولیه بهم گفت چون مصری ها آنوبیس ها رو خدا میدونستن به همین خاطر فراعنه باستان فکر میکردن که اگه با یه آنوبیس مومیایی شده دفن بشن بدون شک اونا هم میتونستن به خدا بدل بشن برای پیدا کردن آنوبیس ها هزاران برده رو تا حد مرگ شکنجه دادن اما فقط تعداد کمی آنوبیس رو در حالت ووگ کامل مومیایی کردن.
آنوبیس اعتراف کرد که قصد داشته مومیایی رو بدزده و بعد از انجام تشییع جنازه آئینی خاکسپاری کنه بعد از اونکه بهش اطمینان دادم كه اینکارو میکنم فرستادمش تا به اجدادش بپیونده.
315-Anubis book

تصاویر ویرایش

پیوند به بیرون ویرایش

آنوبیس

حضور فصل 3
مرده ناسپاس
Cancel
عوارض پس زامبی زدگی
Cancel
غذایی که بهتر است سرد سرو شود
Cancel
رابطه یک شبه
Cancel
ال کوکو
Cancel
داستان هایی که برای فرزندانمان می گوییم
Cancel
بی رحم
Cancel
دوازده روز کرامپوس
Cancel
انتقام سرخ
Cancel
شاهد
Cancel
سرباز خوب
Cancel
شکارچی وحشی
Cancel
آشکار شدن
Cancel
عزیز مامان
Cancel
زمانی ما خدا بودیم
Currect
نمایش باید ادامه یابد
Cancel
همزمانی
Cancel
قانون فداکاری
Cancel
هیچ کس نمی داند چه دردسری دیده ام
Cancel
وسن بی طرف من
Cancel
میراث
Cancel
بلند پروازی موطلایی
Cancel
حضور فصل 5
هویت گریم
Cancel
خطری واضح از نوع وسن
Cancel
پسران گمشده
Cancel
جستجوی یک دختر
Cancel
شاه موش
Cancel
شب وسن
Cancel
بازگشت
Cancel
ناتوانی خزنده
Cancel
صلیب ستاره
Cancel
نقشه هفت شوالیه
Currect
حرکت کلید
Cancel
در جنگل سیاه
Cancel
سکوت ضربات
Cancel
ماه زدگی
Cancel
عمق پوست
Cancel
با ایمان
Cancel
اینوگامی
Cancel
مفید برای استخوان
Cancel
رام کردن وو
Cancel
شب بد
Cancel
تله
Cancel
آغاز یک پایان
Cancel